ورود
^




توضیحات تکمیلی پیرامون تغییرات مسابقات قهرمانی کشور iCG و اعزامی به IeSF
توضیحات تکمیلی پیرامون تغییرات مسابقات قهرمانی کشور iCG و اعزامی به IeSF
توضیحات تکمیلی پیرامون تغییرات مسابقات قهرمانی کشور iCG و اعزامی به IeSF

طبق تغییرات جدیدی که در عنوان مسابقات جشنواره تابستانی iCG صورت گرفت لازم به ذکر است که این رقابت ها تحت عنوان "مسابقات قهرمانی کشور iCG و مسابقات انتخابی اعزامی به قهرمانی جهان IeSF" در مرداد ماه و شهریورماه امسال برگزار خواهد شد.

مسابقات قهرمانی جهان IeSF - International e-Sports Federation یکی از معتبرترین مسابقاتی است که می توانند بازیکنان ایرانی در آن حضور پیدا کنند و پرچم عزیز کشورمان را با افتخار برافروزند.

امسابقات IeSF هر ساله در اوایل پاییز برگزار می شود که طبق برنامه ریزی های امسال این فدراسیون، در مهرماه امسال و در شهر جاکارتا-اندونزی شاهد مسابقات بزرگی خواهیم بود که نمایندگان ایران امکان حضور در 3رشته ی اصلی آن را دارند.

مطابق آخرین توافق صورت گرفته از سوی iCG با سرپرست انجمن بازی ها و ورزش های الکترونیک کشور که تحت نظر فدراسیون انجمن های ورزشی وزارت ورزش و جوانان می باشد، مسابقات تابستانی امسال iCG در سه رشته ی League of Legends، Counter-Strike: GO و HearthStone تحت عنوان انتخابی تیم ملی ایران جهت اعزام به مسابقات قهرمانی جهان در اندونزی (جاکارتا) برگزار می شود.

نمایندگان ایران در این سه رشته توسط انجمن بازی ها و ورزش های الکترونیک در مهرماه امسال به مسابقات IeSF اعزام خواهند شد  تا در رقابت های جهانی شرکت کنند.

لازم به ذکر است که جایزه تیم ها/نفرات برتر در مسابقات جشنواره تابستانی iCG اعزام رایگان به رقابت های IeSF بوده و جدول جوایز برای تیم های دوم تا ششم، به همان صورت قبل که اعلام شده است می باشد.

از امتیازات حکم قهرمانی کشور در ورزش های الکترونیک می توان به موارد قبولی در دانشگاه دولتی بدون کنکور در رشته های علوم انسانی، وام های طولانی مدت برای شهریه دانشکاه آزاد اسلامی در تمامی رشته ها، مجوز خروج بدون گذاشتن ضمانت مالی در دوره دانشجویی (برحسب تعداد قهرمانی کشوری یا جهانی با توجه به قوانین مصوب) اشاره کرد.

 

مشاهده ی سهمیه کشور عزیزمان ایران در مسابقات قهرمانی جهان IeSF در سایت رسمی مسابقات:

http://ie-sf.com/bbs/board.php?bo_table=iesf_notice&wr_id=131

ایران، تنها کشوری است که در هر سه رشته ی مسابقات IeSF سهمیه دارد!

ارسال نظر/پیشنهاد
برای ارسال سوال یا نظر لطفا به سیستم وارد شده یا عضو شوید
متن
متن داخل شکل را وارد نمایید
 
Navid United 1395/5/7 
سلام چرا pes نذاشتن؟؟ :(
سلام، مسابقات قهرمانی جهان IeSF در رشته های محدودی هر ساله برگزار می شود. و امسال هم شامل PES نبوده است
NightKiller 1395/5/8 
قهرمانى توى رشته دوتا٢ هم مزيت دانشگاه بدون كنكور رو داره؟ يا فقط همين سه تا رشته؟
در سدد اخذ همچین مجوزی برای تمامی رشته ها هستیم. لطفاًٌ تا اطلاع رسانی بعدی منتظر بمانید.
MDemon 1395/5/14 
یعنی حتی نباید به برگزاری مسابقات COD که در خود ESWC هم رو کنسول هستند امیدی داشت؟؟؟؟
Hessam 1395/5/15 
با سلام و خسته نباشید به شما عزیزان، امیدوارم مسابقات تا قبل 13 شهریور ماه به پایان برسه، چراکه آخرین مهلت برای اعلام نام اشخاص اعزامی، 4 ستامبر مصادف با 14 شهریور ماهه.